II. A vevőszolgálat ügyfélszolgálati ideje
Hétfő-péntek: 10:00-16:00
Szombat-vasárnap: zárva
III. A vásárlás menete
1. A Vevő a kiválasztott termékre történő kattintással megnyitja a termék adatlapját, amelyen elolvashatja a termék leírását, illetve kiválaszthatja, hogy hány darabot szeretne megvásárolni a termékből. Abban az esetben, ha a Vevő nem választja ki, hogy hány darabot szeretne megvásárolni, és azt változtatás nélkül a virtuális kosárba teszi, a termékből automatikusan 1 darab kerül kosárba, ha pedig a darabszámot megváltoztatja, akkor a választásának megfelelő mennyiségű.
2. Ezt követően a Vevő választhat, hogy tovább kíván-e vásárolni, vagy a kosár tartalmának ellenőrzése után a megrendelés mellett dönt. A kosár tartalmát a Vevő a kosár jelre történő kattintással ellenőrizheti, ahol megnézheti a kiválasztott termékek részletes adatait, illetve még módosíthatja a kosár tartalmát.
3. Ha a Vevő a kosár tartalmát megfelelőnek találja, akkor a megrendelés következő lépéseként a „tovább a megrendelő adataihoz” gombra történő kattintással kiválaszthatja, hogy regisztrált vásárlóként (tagként), újonnan regisztrált vásárlóként, vagy regisztráció nélkül kíván-e vásárolni.
4. Abban az esetben, ha a Vevő regisztrált vásárlóként szeretne vásárolni, és már tagnak minősül (azaz korábban már regisztrált a dekorlove.hu webáruházban), csupán annyi a teendője, hogy megadja a korábban már regisztrált e-mail címét és jelszavát. Ha pedig új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor a regisztráció fülre kattintva a Vevőnek meg kell adnia a regisztrációhoz szükséges adatait (név, e-mail cím, jelszó, telefonszám, cím) amelyeket a rendszer eltárol, illetve el kell fogadnia a dekorlove.hu adatvédelmi nyilatkozatát.
5. Abban az esetben, ha a Vevő regisztráció nélkül kíván vásárolni, csupán annyi a teendője, hogy megadja nevét, telefonszámát, e-mail címét, valamint a számlázási és szállítási címét.
6. Következő lépésként a Vevő kiválaszthatja a számára megfelelő szállítási (személyes átvétel vagy futárszolgálat által), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, bankkártyás fizetés, készpénzes fizetés).
7. Ezen lépéseket követően a Vevő a „tovább a rendelés véglegesítéséhez” gombra kattintva áttekintheti a megvásárolni kívánt termékeket, valamint a kiválasztott szállítási és fizetési módokra vonatkozó adatokat. Ha ezen áttekintés után egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a „Megrendelés” gombra történő kattintással a rendelését véglegesíti, és a megrendelését elküldi.
IV. Árak
8. A termékek mellett minden esetben a rendelés időpontjában érvényes listaárak szerepelnek, amelyek ÁFÁ-t is tartalmazó bruttó árak.
9. A termékek mellett feltüntetett árak a szállítási költségeket nem tartalmazzák. A szállítási költségek a megrendelés véglegesítése előtt kerülnek kiszámításra és közlésre.
10. A szállítási költségek a szállítási és fizetési mód függvényében a következők szerint alakulnak: személyes átvétel esetén szállítási költséget nem számítunk fel, futárszolgálat által történő kézbesítés esetén utánvétes fizetéskor a szállítási költség 1.290,- Ft, banki átutalással vagy bankkártyás fizetéssel 1.090, -Ft. Amennyiben a megrendelt termékek végösszege a 20.000,- Ft-ot meghaladja a szállítás futárszolgálat által történő kézbesítés esetén is ingyenes.
11. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk Vevőt az új adatokról. A Vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelését, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
V. A rendelések feldolgozása
12. A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.
VI. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
13. Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
VII. Visszaigazolás
14. Minden termék rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően a Vevő egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról.
15. Telefonos egyeztetés esetén az ügyfélszolgálat vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyike hívható.
VIII. Fizetési feltételek
16. Webáruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás illetve személyes átvételnél készpénzzel történő fizetésre. A készpénzzel történő fizetés speciális esete az utánvétes fizetés, amelyre futárszolgálat általi kézbesítés esetén van lehetőség. Ez esetben a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni a küldemény kézbesítőjének.
17. 100.000,- Ft-ot meghaladó termék vásárlásakor a Vevő előleg fizetésére köteles, amennyiben nem banki átutalást vagy bankkártyás fizetést választ.
18. Az előleg mértéke a termék árának az 50 %-a, a termék kiszállítása csak az előleg beérkezését követően lehetséges.
19. Készpénzes fizetés kivételével (akár utánvét, akár személyes átvétel esetén) csak akkor kerülhet sor a termék kiszállítására, vagy a személyes átvételre, ha bankszámlánkra beérkezik a vételár (1-2 munkanap) és erről ügyfelünket értesítettük.
IX. Személyes átvétel
20. A Vevő a termék személyes átvételét csak abban az esetben választhatja, ha fizetési módként a banki átutalást vagy a készpénzes fizetést választja, egyéb esetekben nincs lehetőség a személyes átvételre.
21. A termék személyes átvételére a 4034 Debrecen, Vámospércsi út 59. szám alatti átvételi ponton van lehetőség, amely cím kizárólag átvételi pontként üzemel.
22. Az előző pontban megjelölt átvételi ponton a terméket 7 munkanapig áll módunkban tárolni.
X. Szállítás futárszolgálat által
23. Abban az esetben, ha a Vevő a megrendelésekor a személyes átvétel helyett a futárszolgálat általi kézbesítés mellett dönt, akkor a megrendelt termékek kézbesítése, szállítása a részére, a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. által történik.
24. A termékek szállítási idejét a webáruház ismerteti a megrendelés során, valamint azt a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról a Vevőnek lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon is.
25. A kézbesítés munkanapokon általában 08 és 17 óra között történik. Ha a kézbesítés első alkalommal eredménytelen, akkor a futárszolgálat megkísérli az újabb kézbesítést. Amennyiben a másodszori kézbesítési kísérlet sem vezet eredményre a terméket tartalmazó csomagot visszaszállítják cégünkhöz.
XI. A szállítástól elállás
26. Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Vevőt tájékoztatni.
27. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A Vevő a feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
XII. Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
28. A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, az nem kerül iktatásra.