PROFIL
BEJELENTKEZÉS

Üdv újra itt. Kérjük jelentkezz be!

vagy
ÚJ FIÓK LÉTREHOZÁSA

Hozd létre pár kattintással a saját fiókodat!

GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

GYAKORI KÉRDÉSEK BŐVEBBEN KIFEJTVE:

 

1. Mennyi idő alatt szállítják ki a csomagot?

A szállítási idő Magyarországon 1-2 munkanap.(EXPRESS ONE-nal)
A szállítási idő Magyarországon Foxpost automatába: 3-5 munkanap

KIEMELT IDŐSZAK:
Novemberben és decemberben a megnövekedett csomagszámok miatt egyik futárcég se garantálja a kiszállítási időt, ilyenkor 1-3 nappal növekedhet a kiszállítási idő.

2. Milyen szállítási lehetőségek vannak?
EXPRESS ONE házhoz szállítás utánvétellel: 2500 Ft
EXPRESS ONE házhoz szállítás előre utalással: 1990 Ft
Foxpost csomag automatába előre utalással: 1100 Ft

Bruttó 30.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes!

3. Mi a teendő, ha nem voltam otthon a csomagom kézbesítésekor?

Az EXPRESS ONE futárszolgálat újra próbálkozni fog a csomagod kiszállításával. A kézbesítés előtt értesítést küldenek e-mailben. Amennyiben ismét sikertelen a kézbesítés, abban az esetben a csomag visszakerül raktárunkba és a megrendelésed törlésre kerül. Viszont ebben az esetben a következő vásárlásod során nem tudunk újabb utánvételes rendelést elfogadni. Kizárólag előre utalással tudsz fizetni.

.Az EXPRESS ONE tehát 2-szer próbálja meg kézbesíteni a csomagot. A Express One által küldött e-mailben tudsz módosítani kiszállítási dátumot vagy címet. Kiválaszthatsz egy konkrét dátumot is, hogy melyik napon vigyék.(Érdemes olyan napot választani, amikor tudod, hogy tutira otthon leszel)
CÍMMÓDOSÍTÁS is lehetséges. Ebben az esetben újra megpróbálják kézbesíteni az új címre. De mindezt, Te tudod beállítani az Express One által küldött e-mailben addig amíg van kézbesítési lehetőséged. Érdemes olyan címet megadni, ahol van valaki aki át tudja venni a csomagod. (Munkahelyi címet is meglehet.)

4. Milyen fizetési lehetőségek vannak?

  • Utánvét: Kézbesítéskor a futárnál fizethetsz készpénzzel és bankkártyával is. (Bankkártyás fizetésnél kérlek tájékozódj a futárnál, hogy lehetséges-e, nagyon ritka esetekben előfordul, hogy nem működik vagy nincs termináljuk.)
  • Előre utalásos fizetés: ebben az esetben a megrendelés véglegesítése után, kapsz egy visszaigazoló e-mailt ami tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat. Az előre utalásos megrendeléseket 3 napig tároljuk, ha emlékeztetés után sem érkezik be az összeg, rendelésed töröljük.
  • Készpénzes fizetés: Személyes átvételkor. Cím: 4034 Debrecen Vámospércsi út 59.

5. Ha nincs bankkártyám, hogyan tudok fizetni?

Ebben az esetben választhatod az előre utalásos vagy az utánvétes fizetési lehetőséget. A csomag kiszállításkor a futárnak készpénzben tudsz fizetni.

6. Mi a teendő, ha a rendelés leadása után módosítani szeretnék?

Ebben az esetben írj üzenetet az dressifyugyfelszolgalat@gmail.com e-mail címre, vagy hívj minket telefonon a +36307415407-es telefonszámon. Figyelem!: csak hívásokat tudunk fogadni, sms-t nem.

7. Pénz visszatérítésre is van lehetőség?

Igen! 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól és igényelheted a vételár visszatérítését. A terméket címkével együtt, használatlan állapotban áll módunkban visszavenni. Erről bővebben az ÁSZF-ünkben olvashatsz.

8. Hogy tudok visszaküldeni egy csomagot?

Kérjük mindenképp vedd fel velünk a kapcsolatot mielőtt visszaküldöd! Segítünk, hogy a legolcsóbb visszaküldési módot megtaláld és hogy minél kevesebb időd menjen erre.
Amennyiben termék szavatossági probléma miatt kerül egy csomag visszaküldésre, nagyon fontos hogy kövesd a visszaküldési protokollt, és ebben az esetben nagyon fontos, hogy felvedd velünk a kapcsolatot, mert csak abban az esetben térítjük vissza a visszaküldés díját, ha az általunk biztosított legolcsóbb visszaküldési módot választod. (Lsd: ÁSZF)
Ingyenes személyes rendelés visszahozás lehetséges Debrecenben.

9. Elfelejtettem vagy nem tudtam hozzáadni a kedvezményre jogosító kuponkódot a kosaramhoz

A rendelésed leadása után kérlek azonnal írj egy üzenetet az dressifyugyfelszolgalat@gmail.com e-mail címre vagy hívj minket telefonon a +36307415407-es telefonszámon és mi manuálisan hozzáadjuk.
Amennyiben a csomag feladásra került, utána már nem tudjuk módosítani.

10.  Mi történik abban az esetben, ha elutasítom a csomag átvételét?

Ha nem veszed át a csomagod, úgy a következő vásárlásod során nem tudunk újabb utánvételes rendelést elfogadni. Kizárólag előre utalással tudsz majd fizetni.
 


11. Csomagom nem fog megsérülni a szállítás alatt?

Nem! Környezetbarát papírdobozban küldjük, ami ütésálló. Sőt, ezt a dobozt még egy biztonsági öko futártasakba tesszük, hogy ne legyen piszkos a doboz a szállítás alatt és ne lehessen nyom nélkül felbontani.

12. Tényleg környezetbarát a csomagolás?

Igen! Nagyon nagy figyelmet szenteltünk erre a dobozok készítésénél. Mind a doboz és mind a futártasak teljesen környezetbarát és újrahasznosítható csomagolóanyag.

13. A szállítás alatt nem bontják fel, lopnak ki termékeket a csomagomból illetéktelen emberek?
Nem! Az EXPRESS ONE és a FOXPOST is egy nagyon megbízható logisztikai társaság ráadásul a dobozokat még egy biztonsági ÖKO futártasakba tesszük. A tasak lezárás után csak roncsolással nyitható ki.

14. Van lehetőség ingyenes szállításra?
Igen! Bruttó 30.000 Ft fölött a szállítás ingyenes. (Magyarország területén)

15. FOXPOST -Szállítás Foxpost csomagautomatákba.
Mi az a Foxpost?
"Csomagszállítás automatákba, ahol egy SMS-ben és e-mailben kapott nyitókóddal tudod kivenni a csomagod.
Szállítási idő: 3-5 munkanap
A csomagodat 4 naptári napig őrzik (hétvégi napok is beleszámítanak)  ha eddig nem veszed át, visszaküldik a csomagot.
További információk: https://foxpost.hu/ugyfelszolgalat

 

16. Külföldi Szállítás
Van rá lehetőség. Kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot és egyeztetjük a szállítási díj árát.

Kövess minket