PROFIL
BEJELENTKEZÉS

Üdv újra itt. Kérjük jelentkezz be!

vagy
ÚJ FIÓK LÉTREHOZÁSA

Hozd létre pár kattintással a saját fiókodat!

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

DEKORLOVE.HU ONLINE ÜZLETSZABÁLYZATA (ÁSZF)


Ezen Üzletszabályzat feltételei lépnek hatályba az dekorlove.hu webáruház terméksorából kiválasztott árucikkeknek a dekorlove.hu webáruházon keresztül történő megrendelésekor.

I.    A dekorlove.hu adatai
GÁZSZER Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 4243 Téglás, Kender u. 2.
Fióktelep: 4034 Debrecen, Vámospércsi út 59.
Képviseli: Pór Imre
Adószám: 11153906-2-09
Cégjegyzékszám: 09-09-002915
Tel.: +36 30/741-5407
E-mail: info@dekorlove.hu

II.    A vevőszolgálat ügyfélszolgálati ideje
Hétfő-péntek: 10:00-16:00
Szombat-vasárnap: zárva

III.    A vásárlás menete
1.    A Vevő a kiválasztott termékre történő kattintással megnyitja a termék adatlapját, amelyen elolvashatja a termék leírását, illetve kiválaszthatja, hogy hány darabot szeretne megvásárolni a termékből. Abban az esetben, ha a Vevő nem választja ki, hogy hány darabot szeretne megvásárolni, és azt változtatás nélkül a virtuális kosárba teszi, a termékből automatikusan 1 darab kerül kosárba, ha pedig a darabszámot megváltoztatja, akkor a választásának megfelelő mennyiségű.

2.    Ezt követően a Vevő választhat, hogy tovább kíván-e vásárolni, vagy a kosár tartalmának ellenőrzése után a megrendelés mellett dönt. A kosár tartalmát a Vevő a kosár jelre történő kattintással ellenőrizheti, ahol megnézheti a kiválasztott termékek részletes adatait, illetve még módosíthatja a kosár tartalmát.

3.    Ha a Vevő a kosár tartalmát megfelelőnek találja, akkor a megrendelés következő lépéseként a „tovább a megrendelő adataihoz” gombra történő kattintással kiválaszthatja, hogy regisztrált vásárlóként (tagként), újonnan regisztrált vásárlóként, vagy regisztráció nélkül kíván-e vásárolni.

4.    Abban az esetben, ha a Vevő regisztrált vásárlóként szeretne vásárolni, és már tagnak minősül (azaz korábban már regisztrált a dekorlove.hu webáruházban), csupán annyi a teendője, hogy megadja a korábban már regisztrált e-mail címét és jelszavát. Ha pedig új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor a regisztráció fülre kattintva a Vevőnek meg kell adnia a regisztrációhoz szükséges adatait (név, e-mail cím, jelszó, telefonszám, cím) amelyeket a rendszer eltárol, illetve el kell fogadnia a dekorlove.hu adatvédelmi nyilatkozatát.

5.    Abban az esetben, ha a Vevő regisztráció nélkül kíván vásárolni, csupán annyi a teendője, hogy megadja nevét, telefonszámát, e-mail címét, valamint a számlázási és szállítási címét.

6.    Következő lépésként a Vevő kiválaszthatja a számára megfelelő szállítási (személyes átvétel vagy futárszolgálat által), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, bankkártyás fizetés, készpénzes fizetés).

7.    Ezen lépéseket követően a Vevő a „tovább a rendelés véglegesítéséhez” gombra kattintva áttekintheti a megvásárolni kívánt termékeket, valamint a kiválasztott szállítási és fizetési módokra vonatkozó adatokat. Ha ezen áttekintés után egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a „Megrendelés” gombra történő kattintással a rendelését véglegesíti, és a megrendelését elküldi.

IV.    Árak
8.    A termékek mellett minden esetben a rendelés időpontjában érvényes listaárak szerepelnek, amelyek ÁFÁ-t is tartalmazó bruttó árak.

9.    A termékek mellett feltüntetett árak a szállítási költségeket nem tartalmazzák. A szállítási költségek a megrendelés véglegesítése előtt kerülnek kiszámításra és közlésre.

10.    A szállítási költségek a szállítási és fizetési mód függvényében a következők szerint alakulnak: személyes átvétel esetén szállítási költséget nem számítunk fel, futárszolgálat által történő kézbesítés esetén utánvétes fizetéskor a szállítási költség 1.290,- Ft, banki átutalással vagy bankkártyás fizetéssel 1.090, -Ft. Amennyiben a megrendelt termékek végösszege a 20.000,- Ft-ot meghaladja a szállítás futárszolgálat által történő kézbesítés esetén is ingyenes.

11.    Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk Vevőt az új adatokról. A Vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelését, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

V.    A rendelések feldolgozása
12.    A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

VI.    Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
13.    Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

VII.    Visszaigazolás
14.    Minden termék rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően a Vevő egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról.

15.    Telefonos egyeztetés esetén az ügyfélszolgálat vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyike hívható.

VIII.    Fizetési feltételek
16.    Webáruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás illetve személyes átvételnél készpénzzel történő fizetésre. A készpénzzel történő fizetés speciális esete az utánvétes fizetés, amelyre futárszolgálat általi kézbesítés esetén van lehetőség. Ez esetben a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni a küldemény kézbesítőjének.

17.    100.000,- Ft-ot meghaladó termék vásárlásakor a Vevő előleg fizetésére köteles, amennyiben nem banki átutalást vagy bankkártyás fizetést választ.

18.    Az előleg mértéke a termék árának az 50 %-a, a termék kiszállítása csak az előleg beérkezését követően lehetséges.

19.    Készpénzes fizetés kivételével (akár utánvét, akár személyes átvétel esetén) csak akkor kerülhet sor a termék kiszállítására, vagy a személyes átvételre, ha bankszámlánkra beérkezik a vételár (1-2 munkanap) és erről ügyfelünket értesítettük.

IX.    Személyes átvétel
20.    A Vevő a termék személyes átvételét csak abban az esetben választhatja, ha fizetési módként a banki átutalást vagy a készpénzes fizetést választja, egyéb esetekben nincs lehetőség a személyes átvételre.

21.    A termék személyes átvételére a 4034 Debrecen, Vámospércsi út 59. szám alatti átvételi ponton van lehetőség, amely cím kizárólag átvételi pontként üzemel.

22.    Az előző pontban megjelölt átvételi ponton a terméket 7 munkanapig áll módunkban tárolni.

X.    Szállítás futárszolgálat által
23.    Abban az esetben, ha a Vevő a megrendelésekor a személyes átvétel helyett a futárszolgálat általi kézbesítés mellett dönt, akkor a megrendelt termékek kézbesítése, szállítása a részére, a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. által történik.

24.    A termékek szállítási idejét a webáruház ismerteti a megrendelés során, valamint azt a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról a Vevőnek lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon is.

25.    A kézbesítés munkanapokon általában 08 és 17 óra között történik. Ha a kézbesítés első alkalommal eredménytelen, akkor a futárszolgálat megkísérli az újabb kézbesítést. Amennyiben a másodszori kézbesítési kísérlet sem vezet eredményre a terméket tartalmazó csomagot visszaszállítják cégünkhöz.

XI.    A szállítástól elállás
26.    Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Vevőt tájékoztatni.

27.    A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A Vevő a feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

XII.    Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
28.    A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, az nem kerül iktatásra.

XIII.    Elállási/Felmondási jog
29.    A Vevő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat, kivéve egyedi termék esetén.

30.    A Vevő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ha a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) alapján fogyasztónak minősül, akkor az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.


31.    Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

XIV.    A dekorlove.hu kötelezettségei a fogyasztó elállása vagy felmondása esetén
32.    Ha a Vevő eláll a távollevők között kötött szerződéstől, a haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatérítjük a Vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A visszajáró összeget a Vevő által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon térítjük vissza.

33.    Fenntartjuk a jogot a termék adásvételére irányuló szerződés esetén az ellenszolgáltatás összegének visszatartására a mindaddig, ameddig a Vevő a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. Amennyiben ezek közül valamelyik megvalósul visszatartási jogunk megszűnik.

XV.    A Vevő kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén
34.    Ha a Vevő eláll a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a termék átvételére meghatalmazással rendelkező személynek átadni.

35.    A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A Vevőt egyéb költség nem terheli. A dekorlove.hu webáruház azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

36.    Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vevő kártérítésre kötelezett, amennyiben eladó jegyzőkönyvben rögzített módon azt tapasztalja, hogy a visszaküldött áru nincs eredeti állapotban és megállapítható, hogy az okozott kár a vevőnek felróható okból következett be.

37.    Ha a Vevő elállási/felmondási jogával kíván élni, akkor a Vevő az erre vonatkozó szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles felénk a jelen Üzletszabályzat I. pontjában található telefonszámon jelezni, vagy a szintén jelen Üzletszabályzat I. pontjában található (elektronikus) levelezési címre eljuttatni.

38.    Írásban történő elállás esetén elegendő a szerződés 1. számú mellékletében található nyilatkozatot 14 napon belül elküldeni.

39.     A Vevő határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt jelzi felénk, vagy juttatja el hozzánk az elállási/felmondási nyilatkozatát.

XVI.    Tulajdonjogi kikötés
40.    A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

XVII.    Megrendelés módosítása, törlése
41.    A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a Vevő felé azonnal automatikus értesítést küldünk, melyben visszaigazoljuk a rendelés felvételének tényét. Ez az értesítés azonban nem minősül az Vevő és a dekorlove.hu között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a Vevőnek, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az illetékes munkatársunk felé.

42.    Amennyiben a Vevőhöz ez az automatikus visszaigazoló e-mail nem érkezik meg 48 órán belül, akkor a Vevő ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

43.    A Vevőnek a rendelés teljesítésének megkezdéséig jogában áll a rendelését elektronikus úton visszavonni.

44.    A rendelés teljesítésének megkezdésekor a Vevő e-mailben és/vagy telefonon (választásától függően) értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről. Ezt követően már csak személyesen, a “Vevőszolgálaton” vagy az “Elérhetőségek” menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség a rendelés visszavonására

45.    A megrendelés utólagos módosítása kizárólag írásos formában, a megadott elektronikus levelezési címre küldött levéllel lehetséges.

XVIII.    Jótállás
46.    A jótállási jegyen feltüntetett termékre 10.000,- Ft értékhatár felett a fogyasztói szerződés keretein belül jótállást vállal. Ezen értékhatár alatt a Vevő csak szavatossági igénnyel élhet.

47.    A jótállás időtartama 1 év, mely a fogyasztási cikknek a Vevő részére történő átadásának napjával kezdődik.

48.    A termék hibája jótállás alá tartozik, és a dekorlove.hu jótállásra kötelezett, ha
– a hibás termék eladási ára a 10.000,- Ft-os értékhatárt meghaladja.
– a Vevő rendelkezik számla vagy nyugta, vagy garancia jeggyel, mellyel bizonyítani tudja a termék vásárlását.
– a hiba igazoltan a termék anyaghibájából keletkezett és csak a rendeltetésszerű használat során lett látható.
49.    Nem tartozik a jótállás alá a hiba, és így a dekorlove.hu mentesül a jótállási kötelezettsége alól, ha a meghibásodás a Vevő részére történt átadás után keletkezett. Ilyenek minősül különösen, de nem kizárólagosan, ha

– a hiba nem a rendeltetésszerű használatból keletkezett.
– a használati útmutatón feltüntetett kezelési és használati utasításokat figyelmen kívül hagyása okozta.
– a hibát illetéktelen átalakítás, beavatkozás, szakszerűtlen javítás okozta.
– a hiba a termék gondatlan használatából ered.
– a hiba a normál elhasználódásból ered.
50.    Ha a Vevő a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a fogyasztási cikket kicseréljük, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

51.    Nem vonatkozik a csere az egyedi megrendelésekre, melyeket a Vevő saját igénye szerint készítettek. Ebben az esetben a Vevő kizárólag a fogyasztási cikk javítását kérheti, ha a hiba nem a fent említett okokból keletkezett. Ebben az esetben a javítási költséget a Vevő fizeti meg.

52.    Garanciális igény bejelentését követően a visszaszállítást a dekorlove.hu fizeti, előzetes egyeztetés után, az ésszerűség és gazdaságosság figyelembevételével, eltúlzott és indokolatlan költségeket azonban nem áll módunkban kifizetni.

53.    A garanciális problémával behozott termékeket továbbítjuk a garanciális hátteret biztosító beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javításáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett.

XIX.    Kellékszavatosság
54.    A Vevő hibás teljesítés esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint.

55.    A Vevő választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
    Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Cégünk számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

    Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Vevő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy végső esetben a szerződéstől is elállhat.

56.    A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra Cégünk adott okot.

57.    A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni.

58.    A Vevő a szerződés teljesítésétől számított egy éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti, azok ugyanis elévülnek, kivéve, ha a Vevő a Ptk. szabályai szerint fogyasztónak minősül, ebben az esetben ugyanis az elévülési idő két év.

59.    A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a mi nyújtottuk. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a Megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

XX.    Jegyzőkönyvfelvétel
60.    A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet alapján, a letölthető jegyzőkönyv megtalálható a vásárlási feltételekben.

61.    Jegyzőkönyvet akkor kell felvenni, ha a Ptk. szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az eladott ingó dolog hibája miatt a fogyasztó a törvény szerinti kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt vagy jogszabály alapján őt megillető jótállási igényt érvényesít.

XXI.    Panaszkezelés
62.    A dekorlove.hu és a Vevő a jogvitáikat elsődlegesen peren kívül, egyeztetés útján rendezik. A Vevő a panaszát a jelen Üzletszabályzatban megjelölt elektronikus levelezési címen, vagy postacímen teheti meg írásban. A panaszt ezt követően kivizsgáljuk, és ennek eredményéről legkésőbb 14 napon belül elektronikus üzenetben tájékoztatjuk a Vevőt.

63.    A Vevő az elektronikus üzenet kézhezvételétől számított 8 napon belül jogosult írásban egyeztetést kérni, a jelen pontban fentebb írt elektronikus levelezési vagy postacímen, amennyiben a tájékoztatásában írtakat nem fogadja el. Ha az egyeztetés, a fogyasztó erre vonatkozó kérésének vállalkozó általi kézhezvételét követő 14 nap alatt nem vezet eredményre, úgy a fogyasztó békéltető testülethez vagy bírósághoz fordulhat.

XXII.    A békéltető testületi eljárás
64.    Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg.

65.    A békéltető testületek elérhetőségei megtalálhatóak a www.bekeltetes.hu oldalon.

XXIII.    Jogviták
66.     Felek esetleges jogvitáik elbírálására kikötik a Debreceni Járásbíróság, illetve a Debreceni Törvényszék kizárólagos illetékességét, melynek kifejezetten alávetik magukat.


1. számú melléklet

(2. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez)

Elállási/Felmondási nyilatkozat

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:3  ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:4

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:5

…………………………………………………………………………………………………

A fogyasztó(k) neve:

…………………………………………………………………………………………………

A fogyasztó(k) címe:

…………………………………………………………………………………………………

A fogyasztó bankszámlaszáma, a számlához tartozó név, és a bank neve (a visszatérítéshez szükséges):

……………………………………………………………………….

……………………………………………………………………….

……………………………………………………………………....

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén):

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

Kelt: ……………………………………………………………………………………………

 

---------------------------------------------

 

3 Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és – ha van – telefonszámának, telefax-számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.

4 Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése

5 A megfelelő jelölendő

———————————————

 

Kövess minket